W związku z pandemią wirusa COVID - 19, Komunikacja Miejska w Kołobrzegu zmienia sposób obsługi klientów i pasażerów:
Od soboty (14.03), wyłączamy do odwołania sprzedaż biletów u kierowców. Dodatkowo zostanie wyznaczona strefa bezpieczeństwa kierowcy, w której obowiązywać będzie całkowity zakaz przebywania pasażerów. Przednie drzwi będą wyłączone.
Kasa Spółki będzie nieczynna. Prosimy o dokonywanie wpłat drogą elektroniczną. Punkty Obsługi Klienta na ul. Grochowskiej oraz Jagiellońskiej będą czynne bez zmian.
Biuro obsługi klienta w siedzibie Spółki nie będzie przyjmować interesantów. Na wszelkie wątpliwości i zapytania odpowiadać będziemy jedynie telefonicznie, NR TELEFONU 94 35 173 51.
Informacje dotyczące rozkładu jazdy:
1. Na przystankach znajdują się tylko i wyłącznie rozkłady, które w tej chwili obowiązują. Patrząc więc na gabloty wewnątrz wiat możecie być pewni, że jest to rozkład poprawny.
W tej chwili więc, to co na rozkładzie widnieje jako dni robocze obowiązuje w dni robocze i tak samo, analogicznie, rozkład sobotni i niedzielny.
2. Nowy rozkład jest już także dostępny za pośrednictwem aplikacji MyBus.
3. Rozkład można również pobrać na stronie głównej naszej strony internetowej.
4. Na okres zagrożenia epidemiologicznego odwołane są kursy linii 3, 10 oraz 11.